Yazar "Ödemiş, Murat" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
-
Arap Turistlerin Doğu Karadeniz Bölgesi’ne Ekonomik Katkılarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Düzgün, Ertuğrul; Ödemiş, Murat (2020)Ara?tırmanın amacı, Doğu Karadeniz Bölgesi için önemli bir değer olan Arap turistlerin bölge turizmine olan ekonomik katkılarını belirlemektir. Bu kapsamda Doğu Karadeniz Bölgesi?ne ağırlıklı olarak hangi Arap ülkelerinden ... -
Çömlekçilik (Guduculuk) El Sanatının Sürdürülebilir Turizm Kapsamında İncelenmesi: Gümüşhane Dölek Köyü Örneği
Ödemiş, Murat; Çalık, İsmail (2019)Somut olmayan kültürel miras unsurları kapsamında incelenen el sanatları, günümüzde yok olmaya başlayan değerler arasında yer almaktadır. Diğer taraftan, Gümüşhane ili Dölek Köyü’nde üretimi sınırlı da olsa halen devam ... -
Examining the Impacts of Tourism on Gumushane Residents According to the Doxey Index
Akdu, Uğur; Ödemiş, Murat (2018)Tourism is a versatile activity that can have both positive and negative impacts on touristic destinations and local people. Reducing the negative impacts of tourism on touristic destinations depends on the development of ... -
Gümüşhane İlinin Somut Olmayan Kültürel Miras Değerlerinin Sürdürülebilir Turizm Çerçevesinde İncelenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma
Çalık, İsmail; Ödemiş, Murat (2018)Sürdürülebilir turizm kavramı, yerel kültürün korunması ve gelecek nesillere aktarılmasında stratejik bir öneme sahiptir. Yerel kültürün özgün niteliklerini bünyesinde barındıran ve yaşayan hafızasını oluştu- ran somut ... -
Gümüşhane’nin Eko-Turizm Potansiyelinin Kavramsal Analizi ve Bu Potansiyelin Değerlendirilmesine Yönelik Öneriler
Ödemiş, Murat; Hassan, Azize (2019)Gümüşhane ili, konum olarak Doğu Anadolu Bölgesi’nden Doğu Karadeniz Bölgesi’ne geçiş güzergâhında bulunmaktadır. Gümüşhane; coğrafi konumuna bağlı olarak sosyal, kültürel ve ekolojik çeşitliliğe sahip olması nedeniyle çok ... -
Pazarlama Felsefelerinin Tarihsel Gelişimine Yönelik Bir İnceleme
Ödemiş, Murat; Hassan, Azize (2019)Yakın dönemde önemi daha iyi anlaşılmaya başlayan pazarlama, felsefi ve teorik açıdan gelişimini sürdürmektedir. Bilim olup olmadığı tartışmalarıyla başlayan pazarlamanın felsefi ve teorik gelişimi, içinde bulunduğu dönemin ...