Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorCengiz, Ekrem
dc.contributor.authorKurt, Hande
dc.date.accessioned2021-11-08T17:56:04Z
dc.date.available2021-11-08T17:56:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=iTkOhwevEenJZ3onUvs52tQPl6ukOZ0OhmMYOUmqw97gVNlhlDJmMijD37FLfVUR
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/EkGoster?key=6ZtRe5rnHrr74rjfYBQv_j9Qv1EY7Lef3G_Mrmop85Twhy0MXe7M25kojcdMfhKv
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/2540
dc.descriptionYÖK Tez No: 344599en_US
dc.description.abstractİnsanlar günümüzde birçok yöntemle uygulanan pazarlama mesajlarıyla karşı karşıya kalmaktadırlar. Bu nedenle güvenilir tavsiyelere olan ihtiyaç her geçen gün artmakta ve tüketiciler farklı arayışlara girmektedirler. Bu aşamada ağızdan ağıza pazarlama tüketicilerin bağımsız ve objektif bilgi kaynağı olarak karşımıza çıkmaktadır. Ağızdan ağıza pazarlama tüketici kararlarını etkileyerek satın alma davranışını yönlendirmektedir. Geleneksel ağızdan ağıza pazarlama 1960 yılından bu yana araştırma konusu olsa da günümüzde teknolojik gelişimler dolayısıyla daha geniş ve kapsamlı olan elektronik ağızdan ağıza pazarlama kavramı yaygınlaşmıştır. Teknoloji ve internetin gelişimi, insanlara sosyal ortamlarda görüşlerini ve diğer tüketicilerin mal ve hizmet deneyimlerini paylaşmasına yani elektronik ağızdan ağıza iletişime olanak tanımaktadır. Elektronik ağızdan ağıza pazarlama etkinliği üzerinde yoğun bir ilgi vardır. Bu konuda birçok çalışma bulunmaktadır. Bu çalışma, internet kullanıcılarının bir ürün ya da hizmeti satın alırken sosyal ağlarda yaptıkları bilgi paylaşımı ve bu paylaşımları okurken tüketicileri motive eden faktörleri tespit etmeyi amaçlamaktadır. Anahtar Kelimeler: Ağızdan Ağıza Pazarlama, Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama, Sosyal Ağlarda Ağızdan Ağıza Pazarlamaen_US
dc.description.abstractNowadays, people are exposed to marketing messages which are carried out by lots of methods. Thus, the need of confidential advice has raised and consumers have been in search of different ways. At this stage, word of mouth marketing shows up as an independent and objective information source. Word of mouth marketing influences purchase behaviour by affecting consumer?s decision. Even though traditional word of mouth marketing has been a research subject since 1960, the concept of electronic word of mouth marketing, which is more comprehensive and wider, has become widespread due to the technological developments. The development of technology and internet enables people to share their opinions and product and service experiences on social networks; in other words, it facilitates electronic word of mouth communication. There is a deep interest on electronic word of mouth marketing activity, and there are a lot of studies about this subject. This study aims to focus on the way that internet users share information while purchasing a product or service and the factors that motivate consumers while reading these shared information. Keywords: Word of Mouth Marketing (WOMM), Electronic Word of Mouth Marketing (E-WOMM), Word of Mouth in Social Networks.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherGümüşhane Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectElektronik pazarlamaen_US
dc.subjectElectronic marketingen_US
dc.subjectGiresunen_US
dc.subjectGiresunen_US
dc.subjectGümüşhaneen_US
dc.subjectGümüşhaneen_US
dc.subjectKarşı etkileşimli pazarlamaen_US
dc.subjectInteractive marketingen_US
dc.subjectMotivasyonen_US
dc.subjectMotivationen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectSosyal ağlaren_US
dc.subjectSocial networksen_US
dc.subjectTrabzonen_US
dc.subjectTrabzonen_US
dc.subjectİnterneten_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectAğızdan Ağıza Pazarlama, Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama, Sosyal Ağlarda Ağızdan Ağıza Pazarlamaen_US
dc.subjectWord of Mouth Marketing (WOMM), Electronic Word of Mouth Marketing (E-WOMM), Word of Mouth in Social Networks.en_US
dc.titleİnternette ağızdan ağıza pazarlama faaliyetini motive eden faktörler: Gümüşhane, Trabzon ve Giresun örneğien_US
dc.title.alternativeThe motivation factors that effect word of mouth in internet: Sample of Gumushane, Trabzon and Giresunen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.contributor.institutionauthorKurt, Hande
dc.identifier.endpage162en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster