Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Yerel Ürünlerin Pazarlanmasında Katma Değer Yaratan Coğrafi İşaretleme
(19. PAZARLAMA KONGRESİ, 2014-06)
[Abstract Not Available]
Çok Kriterli Karar Vermede Oreste Yöntemi ve Personel Seçiminde Uygulanması
(İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadi Enstitüsü Yönetim Dergisi, 2014-06-30)
In Today's globally competitive environment, business managers are confronted with diverse
business problems every day. The human factor is located at the origin of the elements of business
efficiency. New employee ...
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Çevre "Tüketim ve Çevre İlişkisi"
(hiperlink, 2014-08)
[Abstract Not Available]
Üniversite-Sanayi İşbirliğinin Gelişmesi Önündeki Engellerin AAS Yöntemiyle Belirlenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
(Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2014-07-18)
[Abstract Not Available]
Lojistik İlkeleri ve Yönetimi
(Seçkin Yayıncılık, 2014)
Önsöz Lojistik, günümüzün önemi günden güne daha iyi anlaşılan bilim alanlarından biridir. Bu durum, iş piyasasının müşteri beklentileri doğrultusunda değişim süreci içerisinde geliştirdiği çözümlerin, piyasanın kendi ...