Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)
Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ...
HİSSE SENEDİ PİYASASININ GELİŞMESİNİN MAKROEKONOMİK VE KURUMSAL BELİRLEYİCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: PANEL VERİ ANALİZİ
(2013-04)
Son yıllarda finansal gelişmeyi belirleyen faktörlerin ortaya konmasına ilişkin çalışmaların hızla arttığı dikkati çekmektedir. Bununla birlikte, literatürde gelişmekte olan ekonomilerde hisse senedi piyasasının gelişmesini ...
Lojistik ve Tersine Lojistik Modeli Geliştirilmesi için Kan Dolaşımı ve Solunum Sistemi Süreçlerinin İncelenmesi
(LODER&Aksaray Üni., 2013)
Mükemmel bir organizma olarak insan vücudundaki kan ve havanın dolaşımı, hem lojistik hem de tersine lojistik için model teşkil edebilecek bir nitelik arz etmektedir. Kan dört ana bileşenden oluşacak şekilde vücutta ...
Pazarlama'da Etik
(AÇILIM KİTAP, 2013-10)
[Abstract Not Available]
Toplam Kalite Yönetimi
(Seçkin Yayıncılık, 2013)
Giriş Dünyamızda son yüz yılda meydana gelen hızlı değişiklik-lerle birlikte, kalite anlayışı ve kaliteye bakış açısında önemli değişmeler olmuştur. Şüphesiz günümüzde kalite, kullanım, uygunluk ve ilişki gibi geniş bir ...