Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008-10-25)
[Abstract Not Available]
Karadeniz Teknik Üniversitesi Akademisyenlerinin Kariyer Aşamaları ve Değişmeyen İhtiyaçları
(İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim Dergisi, 2008)
Bu arastırmanın amacı, çalısanların is yasamları boyunca deneyimleyecekleri kariyer asamaları ve bu asamalar boyunca değiseceği öngörülen ihtiyaçlar arasındaki iliskileri ortaya koymaktır. Bu amaçla, Karadeniz Teknik ...
Parrhesia, Muhasebe ve Muhasebeciler
(Mali Pusula, 2008-05)
[Abstract Not Available]