Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Is COVID-19 Friend or Foe to Industry 4.0: Experiences of Turkish White Goods Suppliers
(IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers), 2022)
This study, in the two years since the beginning of the COVID-19 pandemic, reveals the most focused issues by the Turkish white goods suppliers regarding Industry 4.0 and the challenges encountered while engaging in Industry ...
Yerel Ürünlerin Pazarlanmasında Katma Değer Yaratan Coğrafi İşaretleme
(19. PAZARLAMA KONGRESİ, 2014-06)
[Abstract Not Available]
Sürdürülebilir Tüketimin Sağlanmasında Üretici Etkinliğinin Arttırılması: Genişletilmiş Üretici Sorumluluğu Yaklaşımı
(Gümüşhane Üniversitesi, 2013-10)
[Abstract Not Available]
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008-10-25)
[Abstract Not Available]
Türkiye'de Refah Devletine Yönelik Tutumlar Üzerine Bir Araştırma
(14. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi, 2012-01-25)
[Abstract Not Available]
Yerel Ekonomilerde Kobi’lere Sağlanan Destekler Trabzon/Arsin OSB Örneği
(2012-05)
Bu çalışmanın amacı; yerel ekonomilerde Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelere (KOBİ) sağlanan desteklere ilişkin durum tespit çalışması yapılarak söz konusu destekler ile işletmelerin faaliyet alanlarının arasındaki ilişkinin ...