Ara
Toplam kayıt 19, listelenen: 1-10
Factors Affecting Electronic Service Brand Equity
(IGI Global, 2013-11)
The purpose of this study is to determine the factors affecting electronic service brand equity and to investigate consumers’ perceptions of the electronic service brands they prefer. Additionally, the study, based on the ...
Geçmişten Günümüze Kamu Yönetimi Disiplini
(SFSgrup, 2011)
Kamu Yönetimi disiplini, bugünkü anlamda olmasa da, çok eskilere dayandırılmaktadır. Bu alanda çalışma yapanlardan bir kısmı yöneticilere yazılmış olan “risale” ve “name”leri kamu yönetimi alanındaki ilk eserler olarak ...
Kamu Ekonomisinde Etik Değerlerin Önemi
(Açılım Kitap, 2013-10)
[Abstract Not Available]
KÜRESELLEŞMENİN BOYUTLARININ TÜRKİYE’DEKİ TELEVİZYON ANA HABER BÜLTENLERİNDEKİ YANSIMALARI: NTV, SHOW TV VE TRT 2 ÖRNEKLERİ
(BirGün Kitap yayınları, 2012)
Günümüzün uluslararası düzeni, önceki dönemlerle kıyaslanamayacak ölçüde farklı özellikler göstermektedir. Bu yeni düzende, ulus devletin hemen her alandaki etkisi giderek zayıflarken; uluslararası siyasal ve ekonomik ...
NEW COMMUNICATION TECHNOLOGIES AND CHANGING CONSUMPTION STRUCTURE: A RESEARCH ON UNIVERSITY STUDENTS
(12th International Symposium Communication in the Millennium, CIM 2014, e-book, 2014)
Today, because of the developments in mass communication and information technologies, a number of changes in consumption habits of people have seen. The borders between countries has not gone with globalization and the ...
Pazarlama'da Etik
(AÇILIM KİTAP, 2013-10)
[Abstract Not Available]
SİYASET VE İLETİŞİM BAĞLAMINDA KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
(DEĞİŞİM YAYINLARI, 2014-09)
İnsanoğlunun yaşama ve ilişkilerine dair en temel sosyalleşme aracı, iletişimdir. İletişim sayesinde insanoğlu, yaptığı faaliyetleri diğerleri ile paylaşır. Belli bir zaman ve mekanda oluşan iletişim, insanın yaşamının bir ...
MEDYA VE ETİK
(AÇILIM KİTAP, 2013-10)
Kitle iletişim araçları, yapıları gereği izlerkitleye iletiler iletmektedir. Bu iletiler, ulaştıkları kitlenin büyüklüğü, homojen olmayan yapısı ve kültürel değişkenlikler gibi unsurlardan dolayı etik tartışmalara neden ...
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
(IGI Global, 2013-11)
As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of ...
2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerine İlişkin Televizyon Haberleri Üzerine Bir İnceleme: ATV, FOX Tv, Halk TV Ana Haber Bültenleri
(Paradigma Yayınları, 2019)
[Abstract Not Available]