Ara
Toplam kayıt 29, listelenen: 1-10
Yerel Ürünlerin Pazarlanmasında Katma Değer Yaratan Coğrafi İşaretleme
(19. PAZARLAMA KONGRESİ, 2014-06)
[Abstract Not Available]
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)
Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ...
Çok Kriterli Karar Vermede Oreste Yöntemi ve Personel Seçiminde Uygulanması
(İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadi Enstitüsü Yönetim Dergisi, 2014-06-30)
In Today's globally competitive environment, business managers are confronted with diverse
business problems every day. The human factor is located at the origin of the elements of business
efficiency. New employee ...
Disipline Edici Toplum ve UFRS: Bir Foucauldian Eleştirisi
(MÖDAV, 2007)
[Abstract Not Available]
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Çevre "Tüketim ve Çevre İlişkisi"
(hiperlink, 2014-08)
[Abstract Not Available]
FAKTÖR ESNEKLİĞİ VE ÖLÇEĞE GÖRE GETİRİ: KOBİ’LERDE KARŞILAŞTIRMALI BİR COBB-DOUGLAS ÜRETİM FONKSİYONU UYGULAMASI
(Atatürk Üni. SBE Dergisi, 2011)
Özet Üretim faktörlerinin üretime olan katkılarının, faktör yoğunluklarının ve ölçeğe göre getiri durumlarının bilinmesi üretim yönetiminde önem arz etmektedir. Üretim faktörlerinin üretime olan etkisi çeşitli yöntemlerle ...
Firm, Country and Macroeconomic Determinants of Capital Structure: Evidence from Turkish Banking Sector
(2014)
This study explores the significance of firm-specific, country, and macroeconomic factors in explaining variation in leverage using a sample of banks from Turkish banking sector. The analysis is based on quarterly firm-level ...
FACTORS AFFECTING PERFORMANCE CRITERIONS OF CENTRAL BANK OF THE REPUBLIC OF TURKEY: A PROBIT APPROACH.
(SOBIAD, 2012-03)
Bu çalışmada merkez bankası bağımsızlığının dezenflasyonist etkilerini incelenmektedir.Gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde enflasyonun düşürülmesinde ve istikrara kavuşmasında merkez bankalarının politik ve ekonomik ...
HİSSE SENEDİ PİYASASININ GELİŞMESİNİN MAKROEKONOMİK VE KURUMSAL BELİRLEYİCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: PANEL VERİ ANALİZİ
(2013-04)
Son yıllarda finansal gelişmeyi belirleyen faktörlerin ortaya konmasına ilişkin çalışmaların hızla arttığı dikkati çekmektedir. Bununla birlikte, literatürde gelişmekte olan ekonomilerde hisse senedi piyasasının gelişmesini ...
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008-10-25)
[Abstract Not Available]