Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇalışır, Gülsüm
dc.contributor.authorBanger, Gülcan
dc.date.accessioned2021-01-25T11:42:07Z
dc.date.available2021-01-25T11:42:07Z
dc.date.issued2011-10-21
dc.identifier.isbn978-605-4233-63-2
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/2127
dc.description.abstractSon yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, güven ve işbirliği boyutları ile ön plana çıkmaktadır. Kavram, KOBİ’lerde verimliliği arttırılması bakımından değerlendirildiğinde ise KOBİ’ler arasındaki iletişimin geliştirilmesi, KOBİ’ler arasındaki sosyal sermaye düzeyinin yükselmesi şeklinde yorumlanabilir. Sosyal sermaye artışı ile birlikte KOBİ’lerde işbirliği artışı gözlenir. Böylelikle KOBİ’lerde kapasite ve deneyim artışı da beraberinde verimliliğin artışına yol açar.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/*
dc.subjectsosyal Sermayeen_US
dc.subjectKOBİen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectİşbirliğien_US
dc.subjectVerimlilik Artışıen_US
dc.titleKOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM SOSYAL SERMAYEen_US
dc.typepresentationen_US
dc.relation.publicationcategoryBildirien_US
dc.departmentFakülteler, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümüen_US
dc.authorid0000-0003-3631-6819en_US
dc.contributor.institutionauthorÇalışır, Gülsüm


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States