Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Diderot etkisi bağlamında reklamlardaki sembolik tüketimin anlamlandırılması: Televizyon reklamları üzerine bir inceleme
(Gümüşhane Üniversitesi, 2021)
Bu tez çalışmasında çağımızın tüketim çılgınlığını ve ihtiyacımız olmayanı satın aldığımızı açıklayan Diderot etkisi, sembolik tüketim kavramıyla pekiştirilerek, amaçlı örneklem yöntemi ile belirlenen Türkiye'deki televizyon ...
Dijital reklamcılıkta yeniden pazarlamanın (remarketing) satın alma niyeti üzerindeki rolü: Z kuşağı üzerine bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2021)
Dijitalleşmenin getirisi yeni pazar uygulamaları beraberinde yeni reklam uygulamalarını da getirmektedir. Sürekli bilgi, belge, reklam akışının söz konusu olduğu bu dijital iklimde rekabet edebilme şartları oldukça ...
Televizyon reklamlarında kullanılan korku çekiciliğine yönelik dikkatin nörobilimsel yöntemler ile ölçümlenmesi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)
Reklam pahalı bir iletişim çalışmasıdır ve büyük bütçeler gerektirmektedir. Özellikle de televizyon reklamları prodüksiyonun profesyonelleşmesinden dolayı pahalı olmaktadır. Ayrıca medya satın alma maliyetleri de devamlı ...
Reklam stratejileri: Marka odaklı bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)
Rekabet ve ürün çeşitliliğinin artmasıyla beraber markaların reklama verdikleri önem de giderek artmaktadır. Markaların reklamlara verdikleri önemin artması durumu beraberinde reklamverenlerin ve reklamcıların kendi ...
Televizyon reklamlarında kültürel ve dini göstergelerin kullanımı: 2010-2017 Coca-Cola Ramazan dönemi reklamlarının göstergebilimsel analizi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)
[ERDOĞDU, Sultan, Zeynep]. Televizyon Reklamlarında Kültürel ve Dini Göstergelerin Kullanımı: 2010-2017 Coca-Cola Ramazan Dönemi Reklamlarının Göstergebilimsel Analizi, Yüksek Lisans Tezi, 2018, (XVI + 118). Bir topluma ...