Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN GÜNDELİK YAŞAMA ETKİLERİ: ETİK SORUNLAR AÇISINDAN BİR SORGULAMA
(ISophos: Uluslararası Bilişim, Teknoloji ve Felsefe Dergisi, 2018)
Bilginin temel üretim ve güç faktörü olduğu enformasyon çağı, getirdiği önemli yeniliklerin beraberinde gündelik yaşamda da birçok değişimin gerçekleşmesine sebep olmuştur. Bu çağın en önemli kaynağı olan bilginin işlenmesi, ...
DİJİTAL ORTAMLARDA TOPLUMSAL KATILIM ANLAYIŞI: SOSYAL EYLEM PLATFORMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME Yazarlar
(Ajit-e, 2016)
Bu çalışmada sosyal eylem platformları üzerinden yürütülen kampanyalara katılan bireylerin, toplumsal katılım düzeylerindeki değişim ve bu değişimin bireyler üzerindeki etkileri anlaşılmaya çalışılmıştır. Çalışmanın evreni, ...
Halkla İlişkilere Yenilikçi Bir Yaklaşım: Dijital İnovasyonlar.
(Halkla İlişkilere Yenilikçi Bir Yaklaşım: Dijital İnovasyonlar. S ÜNLÜ KURT, MC KURT AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2017)
Günümüzde dijital teknolojiler ve onların birer uzantısı olarak faaliyet gösteren dijital inovasyonlar yoluyla kurum ve kuruluşların örgüt yapıları, çalışma alanları ve işleyiş şekilleri yenilikçi bir doğrultuda değişim ...
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan Dil: TC Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Örneği
(Erciyes İletişim Dergisi, 2018)
Bu çalışmada halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dilin özellikleri ve unsurlarının ortaya konulması, bu dilin çeşitli yaklaşımlar açısından incelenmesi ve bu doğrultuda halkla ilişkiler faaliyetlerde kullanılan ...
Althusser’in İdeoloji Kavramı Bağlamında “Operasyon Argo” Filminin Analizi1
(The Journal of International Scientific Researches, 2016-11-15)
[Abstract Not Available]
RECEPTION ANALYSIS OF REPRESENTATION OF ATATÜRK IN COMMERCIAL MEDIA
(9th International Symposium Communication in the Millennium, 2011-05-24)
Mustafa Kemal Ataturk won the hearts of the Turkish people for his success in The War of Independence and also for the realization of the reforms after the victory. Ataturk has been started to use figuratively in advertisements ...