Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
(Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2015)
[Abstract Not Available]
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş ÖrneğiMüşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
(Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2015)
[Abstract Not Available]
AFAD ın Kurumsal İtibarı Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2016)
Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri’nde
okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı’nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik
algılarının ne yönde ...