Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Kamu Kurumlarında Sosyal Medya Kullanımı: Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Örneği
(Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)
[Abstract Not Available]
From Past to Present Evolution of the Logos: Apples, Shell CocaCola Cases
(Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-, 2019)
[Abstract Not Available]
Çay İçme Kültürünün Kişilerarası İletişime Katkısı
(2019)
Çay, dünyada olduğu kadar ülkemizde de en çok tüketilen içeceklerden birisi haline gelmiştir. Çayın vazgeçilmez olması, onun aynı zamanda sohbetlerin de ortağı olmasına bağlıdır. İki kişi bir araya geldiğinde bir çay ...
Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
(2019)
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de ...