Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN CEP TELEFONU MARKALARINA YÖNELİK İMAJ ALGISI: NOKIA VE SAMSUNG ÖRNEĞİ
(2013-01)
Marka, ürün ve hizmetleri rakiplerinden farklılaştırarak ayırt
etmeyi sağlayan en önemli öğelerden birisidir. Marka imajı ise,
tüketicide markaya ait izlenimlerin bütünüdür ya da algılanan
gerçektir. Üniversite ...
OY VERME YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA ADAY MERKEZLİ SEÇMEN TERCİHİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA
(AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 2013)
Sosyolojik, ideolojik ve rasyonel tercih yaklaşımları seçmenin oy verme davranışındaki önemli etkenlerdendir. Seçmenler tercihlerini yaparken ya içinde bulunduğu toplumsal etmenin etkisinde kalarak, ya sahip olduğu siyasal ...