Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
ULUSAL MARKALARIN SLOGANI VE SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)
Günümüz teknolojik gelişimin beraberinde insanların satın alma davranışında ''ihtiyaç''tan öte ''tercih'' etme boyutuna geldiğini söylemek mümkündür. Mevcut durum pazarda rekabetçi olmayı zorunlu kılmış ve beraberinde ...
SOSYAL MEDYANIN AİLE İLETİŞİMİNE YANSIMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)
Bugün iletişim teknolojilerinde meydana gelen devinimler, insan yaşamında sosyal medyanın varlığını zorunlu hale getirmiştir. Toplumsal yaşama bakıldığında iletişim sıklıkla sosyal medya üzerinden sürdürüldüğü görülmektedir. ...