Başlık için Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 94, listelenen: 69-88
-
Siyaset ve İletişim Bağlamında Kitle iletişim Araçları Üzerine Bir Değerlendirme
(Değişim Yayınevi, 2014)[Abstract Not Available] -
Siyasi Partilerin Web Siteleri Üzerine Bir Araştırma 7 Haziran 2015 Genel Seçimleri
(Global Media Journal Turkish EditionGlobal Media Journal Turkish Edition, 2015)[Abstract Not Available] -
SİYASAL PARTİLERİN İNTERNET KAYNAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE SİYASAL İLETİŞİM FAALİYETLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(2016)İnsanlar yaratılışından itibaren iletişim kurabilmek amacıyla farklı teknikler geliştirmiş ve geliştirmektedir. Mağara resimleri, dumanla iletişim, güvercinlerden başlayan bu serüven, günümüzde yoğun olarak kullanılan ... -
SİYASET VE İLETİŞİM BAĞLAMINDA KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
(DEĞİŞİM YAYINLARI, 2014-09)İnsanoğlunun yaşama ve ilişkilerine dair en temel sosyalleşme aracı, iletişimdir. İletişim sayesinde insanoğlu, yaptığı faaliyetleri diğerleri ile paylaşır. Belli bir zaman ve mekanda oluşan iletişim, insanın yaşamının bir ... -
Sosyal Kuşakların Kişilerarası İletişim Aracı Olarak Sosyal Ağları Kullanma Durumu
(Çizgi Kitabevi, 2017)[Abstract Not Available] -
SOSYAL MEDYADA BENLİK İNŞASI SUNUMU VE TÜKETİMİ
(2014-10-16)Benlik kavramı, bireyin toplumda değerli veya onaylanan olma özelliklerinin bütününü içermektedir. Onaylanma durumu, benliğin bir uzantısıdır. Sosyal medya ile bireyler, mevcudun yanı sıra yeni benlikler inşa edebilmektedir. ... -
SOSYAL MEDYANIN AİLE İLETİŞİMİNE YANSIMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Bugün iletişim teknolojilerinde meydana gelen devinimler, insan yaşamında sosyal medyanın varlığını zorunlu hale getirmiştir. Toplumsal yaşama bakıldığında iletişim sıklıkla sosyal medya üzerinden sürdürüldüğü görülmektedir. ... -
SOSYAL MEDYANIN KURUMSAL İNOVASYON İÇİN KİTLE KAYNAK OLARAK KULLANIMI
(2014-05-05)Bir kurumun ekosisteminde yer alan paydaşlarla çok boyutlu ilişki ve iletişim kurması için yeni medya teknik ve araçları, önemli olanaklar sunmaktadır. Kişilerin ve kuruluşların gönüllü olarak katıldıkları sosyal medya ... -
SOSYAL MEDYA’DA İTİBAR YÖNETİMİ: 2018 YILI EN DEĞERLİ 5 TÜRK ŞİRKETİ’NİN TWİTTER HESAPLARININ İNCELENMESİ
(2018)Günümüzde şirketlerin değerli hale gelmesinde etkili olan unsurlardan biride manevi değerlere odaklanmasıdır. Küreselleşme ile birlikte uluslararası şirketlerin artması nedeniyle ürün hizmet kalitesi, ucuz fiyat gibi ... -
SÖZLÜ KÜLTÜRÜN SÖZLÜ İLETİŞİMLE HARMONİSİ: ŞAHMERAN
(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi_İNİF, 2018)[Abstract Not Available] -
Sözlü Kültürün Yansıtıcısı Olarak Ağıt: Gümüşhane Yöresine Özgü Ağıtlar
(Sakarya Üniversitesi, TOJCAM, 2017)[Abstract Not Available] -
Stratejik Siyasal İletişim Bağlamında Referandumlar 16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumu Twitter Analizi
(Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences, 2018)[Abstract Not Available] -
Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadın Girişimcilik: TEB KOBİ TV
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi İktisat Fakültesi Dergisi, 2017)Toplumun en küçük birimi ailedir, ailenin en büyük yükünü taşıyan ise kadındır. Ne yazık ki toplumda yıllarca “öteki” olarak gölgede kalan kadın, zamanla kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiştir. Toplumsal cinsiyetin ... -
TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYADA KURULAN BENLİK İNŞASININ TEMSİLİ
(2015)İçinde yaşadığımız toplum kadına ve erkeğe farklı farklı görevler yüklemektedir. Bu farklılıklar, farklı sorumluluk ve görevleri de beraberinde getirmektedir. Bu durum, biyolojik anlamdaki "cinsiyet" kavramının sınırlarını ... -
Tüketim Toplumunda Sağlıklı Yaşamın Popüler Hale Gelmesi İle Şekillenen Yeni Tüketim Biçimleri
(2019)Tüketim toplumunda bireylerin ulaşmayı hedefledikleri, arzuladıkları görünümler daima sahip olmadıkları “öteki” bedenlerdir. Bireyler, tüketim kültürü ile bir nesne haline dönüştürülen ve sunulan bedenleri medyada var olma ... -
TÜRKİYE DEKİ TELEVİZYON KANALLARINDA GÖSTERİLEN DİZİLERDE ŞİDDET OLGUSUNUN SUNUMU KARA PARA AŞK POYRAZ KARAYEL
(2015)[Abstract Not Available] -
ULUSAL DÜZEYDE YAYIN YAPAN GAZETELERİN İNTERNET VERSİYONU: SÖZCÜ, MİLLİYET VE YENİ ŞAFAK GAZETELERİ WEB SİTELERİ VE SOSYAL MEDYA HESAPLARININ TEMATİK İNCELEMESİ
(2019)Günümüz değişen ve gelişen teknolojilerin varlığında, iletişim tarihi de eşdeğer olarak yeni bir nitelik kazanmıştır. İletişim teknolojilerinde sağlanan ilerleme ile geleneksel medyada yer bulan gazete, radyo ve televizyon ... -
ULUSAL MARKALARIN SLOGANI VE SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Günümüz teknolojik gelişimin beraberinde insanların satın alma davranışında ''ihtiyaç''tan öte ''tercih'' etme boyutuna geldiğini söylemek mümkündür. Mevcut durum pazarda rekabetçi olmayı zorunlu kılmış ve beraberinde ... -
Unutulmaya Yüz Tutan Folklorik Değerlerin Kişilerarası İletişime Katkısı Gümüşhane Örneği
(TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 2015)[Abstract Not Available] -
YALIN İŞ MODELİ İNOVASYONU
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-11-25)İş dünyasında yapılan akademik araştırmalar, işletmelerin kalıcılığı, sürdürülebilir büyümesi, rekabetçiliği ve daha yüksek katma değer elde etmesinde ar-ge ile birlikte inovasyonun rolünü ve etkisini ortaya koymaktadır. ...