Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Halkla İlişkiler Mesleğinde Etik Anlayışı
(Çizgi Yayınevi, 2017)
[Abstract Not Available]
Social Media Usage of Brands during the CoupAttempt: A Study on Twitter during July 15th 2016 in Turkey
(Megatrends and Media2018: Reality Media Bubbles, 2018)
[Abstract Not Available]
Chingiz Aitmatov's grand narrative
(IGI Global, 2021)
Beyond political and cultural criticisms, grand narratives have the authority to disclose real facts. This authority is most effective in the field of culture. Grand narratives are the universal presentation of local ...
Bir Halkla İlişkiler Alanı Olarak Sponsorluk
(Eğitim Yayınevi, 2019)
[Abstract Not Available]
Marka İmajı
(Eğitim Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]
Soğuk Savaş Döneminde Propaganda
(Eğitim Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]
Sosyal Medyada Çocuk Mahremiyeti: Annelerin Mahremiyet Algısı Üzerine Bir Araştırma
(Çizgi Kitabevi, 2019-03)
[Abstract Not Available]