Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Social Media Usage of Brands during the CoupAttempt: A Study on Twitter during July 15th 2016 in Turkey
(Megatrends and Media2018: Reality Media Bubbles, 2018)
[Abstract Not Available]
Mardı·n’de Bı·r Sanat Etkı·nlı·ği: Uluslararası Mardı·n Bı·enalı·
(Gece Kitaplığı, 2018)
[Abstract Not Available]
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Teknolojinin Kullanımı: Ermenek Belediyesi Web Sitesinin Tematik İncelenmesi
(Palet Yayınları, 2018)
[Abstract Not Available]
Gender of Color: When Did Girls and BoysStart to Wear Pink and Blue?
(Peter Lang, 2018)
[Abstract Not Available]
Sessiz Çığlıklar: Kadına Yönelik Şiddet Üzerine Bir Araştırma
(Hegem Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]
Bedelli Özgürlük: Kadınlarda Boşanma Ve Sonrasında Yaşanan Travma
(Hegem Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]
Aşkın İletişim Halleri
(Gece Kitaplığı, 2018)
[Abstract Not Available]
Marka İmajı
(Eğitim Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]
Soğuk Savaş Döneminde Propaganda
(Eğitim Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]