Ara
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10
Halkla İlişkiler Mesleğinde Etik Anlayışı
(Çizgi Yayınevi, 2017)
[Abstract Not Available]
Social Media Usage of Brands during the CoupAttempt: A Study on Twitter during July 15th 2016 in Turkey
(Megatrends and Media2018: Reality Media Bubbles, 2018)
[Abstract Not Available]
KARAÇAY-MALKAR TÜRKLERİNDE EVLİLİK GELENEĞİ
(USBK INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES SYMPOSIUM, 2019)
[Abstract Not Available]
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Sosyal Medyada Mahremiyet Algısı: Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Örneği
(2018)
Mahremiyet, insanların temel ihtiyaçlarından biridir. “Kişisel gizlilik” anlamı taşıyan mahremiyet, gerek toplumlar gerekse insanlar için oldukça önemli olan sosyokültürel bir olgudur. Telgrafla başlayan, radyo ve televizyonla ...
A Sociological Criticism of the Global Health Discourse: The Pandemic as a Metaphor of Contemporary Culture
(Journal Citation Reports, 2021)
This article argues that a clear correlation exists between disease and the prevailing social functioning. In this respect, every disease can be seen as a metaphor for the age and society in which it emerges. In other ...
Chingiz Aitmatov's grand narrative
(IGI Global, 2021)
Beyond political and cultural criticisms, grand narratives have the authority to disclose real facts. This authority is most effective in the field of culture. Grand narratives are the universal presentation of local ...
Bir Halkla İlişkiler Alanı Olarak Sponsorluk
(Eğitim Yayınevi, 2019)
[Abstract Not Available]
Marka İmajı
(Eğitim Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]
Soğuk Savaş Döneminde Propaganda
(Eğitim Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]
Sosyal Medyada Çocuk Mahremiyeti: Annelerin Mahremiyet Algısı Üzerine Bir Araştırma
(Çizgi Kitabevi, 2019-03)
[Abstract Not Available]