Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Construction Presentation and Consumption of Individualism in Social Media
(Journal of Media Critiques-JMC, 2014)
[Abstract Not Available]
2008 Ve 2012 Abd başkanlık seçimlerinin Türk yazılı basınında sunumu
(2014)
Amerika Birleşik Devletleri (ABD)’nin başkanlık seçimleri her dönemde dünyanın gündem konusu olmuştur. 2008 yılında bir siyahın Beyaz Saray’a aday olması, dünyanın dikkatini ABD’ye yöneltmesine neden olmuştur. Bu siyah, ...
SOSYAL MEDYANIN KURUMSAL İNOVASYON İÇİN KİTLE KAYNAK OLARAK KULLANIMI
(2014-05-05)
Bir kurumun ekosisteminde yer alan paydaşlarla çok boyutlu ilişki ve iletişim kurması için yeni medya teknik ve araçları, önemli olanaklar sunmaktadır. Kişilerin ve kuruluşların gönüllü olarak katıldıkları sosyal medya ...
SOSYAL MEDYADA BENLİK İNŞASI SUNUMU VE TÜKETİMİ
(2014-10-16)
Benlik kavramı, bireyin toplumda değerli veya onaylanan olma özelliklerinin bütününü içermektedir. Onaylanma durumu, benliğin bir uzantısıdır. Sosyal medya ile bireyler, mevcudun yanı sıra yeni benlikler inşa edebilmektedir. ...
NEW COMMUNICATION TECHNOLOGIES AND CHANGING CONSUMPTION STRUCTURE: A RESEARCH ON UNIVERSITY STUDENTS
(12th International Symposium Communication in the Millennium, CIM 2014, e-book, 2014)
Today, because of the developments in mass communication and information technologies, a number of changes in consumption habits of people have seen. The borders between countries has not gone with globalization and the ...
SİYASET VE İLETİŞİM BAĞLAMINDA KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
(DEĞİŞİM YAYINLARI, 2014-09)
İnsanoğlunun yaşama ve ilişkilerine dair en temel sosyalleşme aracı, iletişimdir. İletişim sayesinde insanoğlu, yaptığı faaliyetleri diğerleri ile paylaşır. Belli bir zaman ve mekanda oluşan iletişim, insanın yaşamının bir ...
Siyaset ve İletişim Bağlamında Kitle iletişim Araçları Üzerine Bir Değerlendirme
(Değişim Yayınevi, 2014)
[Abstract Not Available]