Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Gazetelerin Çocuklara Yönelik Cinsel İstismarı Sunumu Üzerine Bir Söylem Analizi Çalışması
(FIRAT ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU, 2011-10-14)
Medyanın gündem belirleme rolü kabul edilen bir gerçektir. Medya bu rolünü yerine getirirken aslında bir kamu hizmeti yapmaktadır. Medya haberleri üretirken okunurluğu artırmak için haberlere duygusal öğeler eklemektedir. ...
KOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM: SOSYAL SERMAYE
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-10-25)
Son yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, ...
KULLANIMLAR VE DOYUMLAR PERSPEKTİFİNDEN TELEVİZYON İZLEME ALIŞKANLIKLARI VE MOTİVASYONLARI: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2011-03)
Yaygınlığı bakımından kitle iletişim araçları arasında televizyonun önemli bir yeri bulunmaktadır. Dijital teknolojinin enformasyon üretimi, iletimi ve depolanması aşamalarında kullanılmasıyla birlikte televizyon ve ...
RECEPTION ANALYSIS OF REPRESENTATION OF ATATÜRK IN COMMERCIAL MEDIA
(9th International Symposium Communication in the Millennium, 2011-05-24)
Mustafa Kemal Ataturk won the hearts of the Turkish people for his success in The War of Independence and also for the realization of the reforms after the victory. Ataturk has been started to use figuratively in advertisements ...
YALIN İŞ MODELİ İNOVASYONU
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-11-25)
İş dünyasında yapılan akademik araştırmalar, işletmelerin kalıcılığı, sürdürülebilir büyümesi, rekabetçiliği ve daha yüksek katma değer elde etmesinde ar-ge ile birlikte inovasyonun rolünü ve etkisini ortaya koymaktadır. ...
Yalın İş Modeli İnovasyonu (YİMİ)
(ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI, 2011-05-10)
Yalın düşünce ve yalın üretim felsefesinin temel dayanakları olan 1) Değer, 2) Değer akımı, 3) Akış, 4) Çekiş, 5) Mükemmelleştirme ilkelerinin 1) Amaç, 2) Süreç, 3) İç ve dış müşteriler, 4) Çekiş, 5) Önleme, 6) Yaşam ...
KOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM SOSYAL SERMAYE
(2011-10-21)
Son yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, ...