ORCID "0000-0003-3631-6819" İletişim Fakültesi için listeleme
-
2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerine İlişkin Televizyon Haberleri Üzerine Bir İnceleme: ATV, FOX Tv, Halk TV Ana Haber Bültenleri
Çalışır, Gülsüm; Ünal, Aleyna Makbule (Paradigma Yayınları, 2019)[Abstract Not Available] -
AFAD ın Kurumsal İtibarı Üzerine Bir Araştırma
Çalışır, Gülsüm; Akyol, Hikmet (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2016)Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri’nde okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı’nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik algılarının ne yönde ... -
Aşkın İletişim Halleri
Çalışır, Gülsüm; Uncu, Gonca (Gece Kitaplığı, 2018)[Abstract Not Available] -
Bedelli Özgürlük: Kadınlarda Boşanma Ve Sonrasında Yaşanan Travma
Çalışır, Gülsüm; Ünal, Aleyna Makbule (Hegem Yayınevi, 2018)[Abstract Not Available] -
BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN BİREY ÖZGÜRLÜĞÜNE ETKİSİ: MOBİL UYGULAMALAR ÖRNEĞİ
Çalışır, Gülsüm; AKSOY, FATİH (2018)Bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte dünya McLuhan’ın belirttiği gibi bir ‘küresel köy’ olmuştur. Bilgi teknolojilerinin gelişimi sayesinde hızlı, kolay haber alma ve ulaştırma gerçekleştirilmektedir. Bilgi ... -
A Compilation of Researches on Media and Violence
Çalışır, Gülsüm (2015)The fact violence which found place to itself in the regularity of daily life, despite it is an undesired act model, is the expression of a situation unfortunately stil having its validity in almost all communities ... -
Construction Presentation and Consumption of Individualism in Social Media
Çalışır, Gülsüm (Journal of Media Critiques-JMC, 2014)[Abstract Not Available] -
Çocukların Cinsiyet Değişkenine Bağlı Olarak Çizgi Film İzleme Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
Çalışır, Gülsüm; Uncu, Gonca; Ünal, Aleyna Makbule (Çizgi Kitabevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Çocukların Sosyalleşme Sürecinde Bir İletişim Aracı Olarak Kullanılan Masalın Önemi: Kırmızı Başlıklı Kız Örneği
Çalışır, Gülsüm; Uncu, Gonca (Akademisyen Yayınevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Çocukların Ve Gençlerin Geleneksel Ve Yeni Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma
Günümüzde çoklu kullanım biçimi ile insan yaşamında yer bulan medya, özellikle çocuk ve gençleri etkisi altına almaktadır. Bu gruplar gündelik yaşamlarında cep telefonu, televizyon, tablet bilgisayar, internet ve bilgisayar ... -
Dini Bayram Geleneklerinin Kişilerarası İletişime Yansımaları
Türkiyede “Ramazan Bayramı” ve “Kurban Bayramı” olmak üzere iki dini bayram bulunmaktadır. Hicri takvime göre iki ay ara ile önce Ramazan Bayramı sonrasında da Kurban Bayramı kutlanmaktadır. Toplumu bir araya getirici görev ... -
Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
Çalışır, Gülsüm; Aksoy, Fatih (2019)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de ... -
From Past to Present Evolution of the Logos: Apples, Shell CocaCola Cases
Uncu, Gonca; Çalışır, Gülsüm (Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-, 2019)[Abstract Not Available] -
Gender of Color: When Did Girls and BoysStart to Wear Pink and Blue?
Uncu, Gonca; Çalışır, Gülsüm (Peter Lang, 2018)[Abstract Not Available] -
GIDA SEKTÖRÜNDE ULUSAL ALANDA HİZMET VEREN MARKALARIN FACEBOOK PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİLERDEN GELEN YORUMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇALIŞIR, GÜLSÜM; ÜNAL, ALEYNA MAKBULE (2019-12)Marka; müşterilere karşı ürün veya hizmetin kimlik, kişilik, imaj, güven gibi unsurların birlikte sunulmasıyla oluşmaktadır. “Marka olmak” tüketici zihninde adeta ete kemiğe bürünmek anlamına gelmektedir. Artan rekabet ... -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Amasya Yerel Gazeteleri Ve Sosyal Medya Hesaplarının Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
Çalışır, Gülsüm (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Teknolojinin Kullanımı: Ermenek Belediyesi Web Sitesinin Tematik İncelenmesi
Çalışır, Gülsüm; Türkal, İhsan; Ünal, Aleyna Makbule (Palet Yayınları, 2018)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
Çalışır, Gülsüm; Çalışır, Gülsüm (2015)[Abstract Not Available] -
HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: ERMENEK BELEDİYESİ WEB SİTESİNİN TEMATİK İNCELENMESİ
Geçmişten günümüze değin bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bir şekilde hayatımıza girmeyi başarmıştır. Bu teknoloji içerisinde web hizmeti de yer almaktadır. Günümüzde kullanılan web hizmeti, birçok ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM GEREKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyo televizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısında onların düşüncelerini ...