Yazar "Aslan, Emre Ş." için İletişim Fakültesi listeleme
-
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
Diker, Ersin; Koçyiğit, Murat (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
REKLAM AJANSI ÇALIŞANLARININ ETİĞE İLİŞKİN TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aslan, Emre Ş.; Diker, Ersin (II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU"Medya - Kültür İlişkisinde Etik", 2012)Günümüzde, etik konusunun en fazla dile getirildiği ve üzerinde tartışıldığı alanlardan birisi reklamcılık sektörüdür. Reklamcılık sektöründe gerçekleştirilen her bir faaliyet bir şekilde etikle ilişkilendirilerek ele ... -
Social Media Usage of Brands during the CoupAttempt: A Study on Twitter during July 15th 2016 in Turkey
Kütükoğlu, Elif (Megatrends and Media2018: Reality Media Bubbles, 2018)[Abstract Not Available]