Başlık için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 118, listelenen: 8-27
-
Bedelli Özgürlük: Kadınlarda Boşanma Ve Sonrasında Yaşanan Travma
(Hegem Yayınevi, 2018)[Abstract Not Available] -
Bir Yazılım Şirketi İçin İş Modeli
(ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI, 2012-05-31)Tasarım ve üretim süreçlerindeki değişim, şirketlerin iş modellerini de değişime zorluyor. Bir yazılım şirketi açısından iş modeli değişiminin iki boyutu var:1) Küreselleşmenin şirketleri değişime zorlaması, 2) Yazılımın ... -
BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN BİREY ÖZGÜRLÜĞÜNE ETKİSİ: MOBİL UYGULAMALAR ÖRNEĞİ
(2018)Bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte dünya McLuhan’ın belirttiği gibi bir ‘küresel köy’ olmuştur. Bilgi teknolojilerinin gelişimi sayesinde hızlı, kolay haber alma ve ulaştırma gerçekleştirilmektedir. Bilgi ... -
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN GÜNDELİK YAŞAMA ETKİLERİ: ETİK SORUNLAR AÇISINDAN BİR SORGULAMA
(ISophos: Uluslararası Bilişim, Teknoloji ve Felsefe Dergisi, 2018)Bilginin temel üretim ve güç faktörü olduğu enformasyon çağı, getirdiği önemli yeniliklerin beraberinde gündelik yaşamda da birçok değişimin gerçekleşmesine sebep olmuştur. Bu çağın en önemli kaynağı olan bilginin işlenmesi, ... -
Chingiz Aitmatov's grand narrative
(IGI Global, 2021)Beyond political and cultural criticisms, grand narratives have the authority to disclose real facts. This authority is most effective in the field of culture. Grand narratives are the universal presentation of local ... -
A Compilation of Researches on Media and Violence
(2015)The fact violence which found place to itself in the regularity of daily life, despite it is an undesired act model, is the expression of a situation unfortunately stil having its validity in almost all communities ... -
Construction Presentation and Consumption of Individualism in Social Media
(Journal of Media Critiques-JMC, 2014)[Abstract Not Available] -
CONTRIBUTION OF BODY LANGUAGE ON AN EFFICACIOUS INTERPERSONAL COMMUNICATION
(The Online Journal of Communication and Media - TOJCAM, 2015)[Abstract Not Available] -
The Culture of Living on Screen and the Audience-Human as Screenshot
(MARMARA UNIV, FAC COMMUNICATION, 2023)This paper asserts the idea that everyday life is screened while screens are humanised. As a matter of fact, the screens, which once consisted of detached mechanisms limited to certain places and positioned "in front" of ... -
Çay İçme Kültürünün Kişilerarası İletişime Katkısı
(2019)Çay, dünyada olduğu kadar ülkemizde de en çok tüketilen içeceklerden birisi haline gelmiştir. Çayın vazgeçilmez olması, onun aynı zamanda sohbetlerin de ortağı olmasına bağlıdır. İki kişi bir araya geldiğinde bir çay ... -
Çocukların Cinsiyet Değişkenine Bağlı Olarak Çizgi Film İzleme Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(Çizgi Kitabevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Çocukların Sosyalleşme Sürecinde Bir İletişim Aracı Olarak Kullanılan Masalın Önemi: Kırmızı Başlıklı Kız Örneği
(Akademisyen Yayınevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Çocukların Ve Gençlerin Geleneksel Ve Yeni Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma
(2018)Günümüzde çoklu kullanım biçimi ile insan yaşamında yer bulan medya, özellikle çocuk ve gençleri etkisi altına almaktadır. Bu gruplar gündelik yaşamlarında cep telefonu, televizyon, tablet bilgisayar, internet ve bilgisayar ... -
Çocukluk, Oyun Ve Kent: 80’li Yılların Gümüşhane’sinde Çocuk Olmak
(2018)Çocukluk, insan hayatının en unutulmaz dönemlerinden birisindir. Yıllar geçse de kişinin hafızasından silinmeyen bu dönem her zaman özlemle hatırlanmaktadır. Çocuğun içinde bulunduğu fiziksel çevre sadece gelişim ve ... -
ÇÖZÜM SÜRECİNDE OLUŞTURULAN AKİL İNSANLAR HEYETİNİN GAZETELERDEKİ SUNUMU
(Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi 1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 2013-11-20)PKK, Türkiye’nin doğu ve güneydoğusu, Irak’ın kuzeyi, Suriye’nin kuzeydoğusu ve İran’ın kuzeybatısını kapsayan bölgede bir devlet kurmayı amaçlayan ve söz konusu toprakların Türkiye sınırları dâhilinde kalan kısmına sahip ... -
Dini Bayram Geleneklerinin Kişilerarası İletişime Yansımaları
(2018)Türkiyede “Ramazan Bayramı” ve “Kurban Bayramı” olmak üzere iki dini bayram bulunmaktadır. Hicri takvime göre iki ay ara ile önce Ramazan Bayramı sonrasında da Kurban Bayramı kutlanmaktadır. Toplumu bir araya getirici görev ... -
Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
(2019)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de ... -
DİJİTAL ORTAMLARDA TOPLUMSAL KATILIM ANLAYIŞI: SOSYAL EYLEM PLATFORMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME Yazarlar
(Ajit-e, 2016)Bu çalışmada sosyal eylem platformları üzerinden yürütülen kampanyalara katılan bireylerin, toplumsal katılım düzeylerindeki değişim ve bu değişimin bireyler üzerindeki etkileri anlaşılmaya çalışılmıştır. Çalışmanın evreni, ...