Bölüm "Fakülteler, İletişim Fakültesi, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü" için listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
ANNELİK ROLÜ ÜZERİNE: KADININ “ANNELİK” KİMLİĞİ ÜZERİNDEN TAHAKKÜM ALTINA ALINMASI
(2018)Kadına özgü insan ırkının doğal taşıyıcılığına ilişkin biyolojik yetkinlik, ataerkil kodlarla kültür alanına taşınarak “annelik” kavramı etrafında bir dizi yaptırımlara dönüşmektedir. Aslında kadının biyolojik becerisi ... -
Boş Zaman Aktivitelerinin Toplumsal Cinsiyet Ekseninde Medyada Temsili
(2013)Günümüz toplumlarında boş zaman kavramına oldukça farklı anlamlar yüklenmektedir. Bu anlamlardan en çok öne çıkanı ise boş zamanın bir tüketim alanı olarak tanımlanmaya başlanmasıdır. Çok sayıda çalışmada boş zaman kavramı ... -
The Culture of Living on Screen and the Audience-Human as Screenshot
(MARMARA UNIV, FAC COMMUNICATION, 2023)This paper asserts the idea that everyday life is screened while screens are humanised. As a matter of fact, the screens, which once consisted of detached mechanisms limited to certain places and positioned "in front" of ... -
KULLANIMLAR VE DOYUMLAR PERSPEKTİFİNDEN TELEVİZYON İZLEME ALIŞKANLIKLARI VE MOTİVASYONLARI: GÜMÜŞHANE ÖRNEĞİ
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2011-03)Yaygınlığı bakımından kitle iletişim araçları arasında televizyonun önemli bir yeri bulunmaktadır. Dijital teknolojinin enformasyon üretimi, iletimi ve depolanması aşamalarında kullanılmasıyla birlikte televizyon ve ... -
Marka Ve Sosyal Sorumluluk: Kişisel Bakım Markaları Örneği
(2018)Bu çalışmada, öncelikle günümüzde marka kavramının önemine değinilerek pazarlama, tanıtım ve reklamla ilişkisi değerlendirilmiştir. Aynı zamanda birey-marka ilişkisi ve marka-toplum ilişkisi ele alınarak markaların sosyal ... -
A Sociological Criticism of the Global Health Discourse: The Pandemic as a Metaphor of Contemporary Culture
(Journal Citation Reports, 2021)This article argues that a clear correlation exists between disease and the prevailing social functioning. In this respect, every disease can be seen as a metaphor for the age and society in which it emerges. In other ...